.

.

neděle 27. července 2014

Lékaři jsou jen lidé a zázraky se dějí

Před pár lety, jsme s manželem ještě věřili medicíně praktikované lékaři. Nechali jsme se vylekat, že manžel musí jíst hrst léků na astma, tlak, žaludek, jinak bude muset na operaci, udusí se, možnost mít dítě je u nás zanedbatelná, téměř rovná nule. Pak jsme ale každý po svém začali přicházet na to, že lékařům nejde o zdravé klienty, je to jen obrovská mašinerie, ve které jde o prachy a udržení nemocné populace, která bude dál utrácet za léky.

A tak jsme to zkusili jinak. Změnili jsme životní styl, zamysleli se, co jíme, pijeme, jak žijeme.
Toto není volání do zbraně, podněcování k rebelii nebo nabádání, ať zahodíte veškeré leky, které Vám lekař naordinoval. Jen nabídka, podnět k zamyšlení.

Od té doby, co žijeme "jinak", jsme se stali pro spoustu lidí blázny. Včetně rodiny. Ale žijeme své životy a pokud je můžeme žít lépe a zdravěji, je to naše volba. Největší nesouhlas je slyšet, co se stravy týká. Proč se díváme v obchodě na to, co který kelímek obsahuje? Když je chemie všude a stejně se jí nevyhneme?
 Tak třeba proto, že právě proto, že se jí nevyhneme, nemusíme se otravovat tolik, jako zbytek populace, které je jedno, že ze sebe dělá popelnice.

Jsem zdravotník a popravdě... Od té doby, co jsem zjistila, že to JDE JINAK, mě práce už tak nenaplňuje. Nejde mi s úsměvem rozdávat brufeny a jiné patáky a přesvědčivě lidem tvrdit, že jim pomůžou. Lidi jsou líní zajímat se o sebe a udělat pro sebe cokoliv navíc. Čekají, že doktor vyřeší vše za ně. Hlavně aby třeba nedej bože museli cvičit! Nebo jíst víc zeleniny....!
Hmm, zase jsem se rozjela. :)

Ale proč tak obšírně?
Lékaři jsou jen lidé, omylní a chybující a zázraky se dějí.
Díky všem těm změnám, které jsme udělali, se nám podařilo to, v co jsem už nedoufala, že ještě někdy zažiju. Popravdě, tato informace, nejvíc šokovala mě, když jsem ji zjistila. Koncem listopadu nebo začátkem prosince nás bude o jednoho víc :-)



A na závěr jeden pro mě moc milý obrázek od Zdeňka Hajného.

zdroj:http://www.pozitivni-noviny.cz/617.html

Opatrujte se, mějte se hezky a pamatujte - Jaké si to uděláte, takové to máte :)
Jana

6 komentářů:

  1. Mohla by ses vyjádřit obšírněji? Zajímají mě alternativy.Taky prohlížíme to, co nakupujeme a co můžeme si děláme sami.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to vše začalo už před pár lety, kdy já v prvním těhotenství přestala jíst nechutnosti jako paštiky a tavené sýry a manža byl se zdravím na hromádce, zjistili mu spoustu alergií na potraviny. Mě nakopl zamyslet se nad jídlem pořad Jste to, co jíte. Začala jsem péct svůj chleba z žitné a špaldové mouky. Co šlo, vypěstovali jsme na zahrádce, od jara do podzimu jsme chovali 2berany, kteří nás zásobili zas až do léta masem. Začali jsme koumat obaly potravin. I ve zdravých výživách(konkrétně u nás je jeden obchod,který se tváří zdravě, prodávají ale plno věcí, které moc zdravé nejsou). Pak jsme narazili na Jardu Duška a dr.Hnízdila, kteří mezi podobně smýšlejícími lidmi šíří osvětu. Pokud se do toho člověk trochu ponoří, narazí i na pár dobrých knížek-Doba jedová, Nespěchejte do rakve... V každém díle měsíčníku Meduňka je pro mě něco přínosem (ne astrologie, v tu třeba já nevěřím). Snažím se ze všeho si vybrat selským rozumem a citem, co je pro mě přínosem.
    Minulý týden jsme si koupili filtrační konvici(do chaloupky si pak pořídíme filtr přímo do vod.řádu, aby nám tekla dobrá voda přímo z kohoutku). Rozdíl v chuti je velký. Vychlazená voda z ní chutná jako ze studánky.
    Je toho moc, o čem by se dalo psát.

    OdpovědětVymazat
  3. Spousta lidí, co tu má blogy, žije oproti zbytku populace "alternativně". Blíže přírodě, tak aby ji nezatěžovali. Vždy u každého to není možné 100%, ale je úžasné,že se konečně postupně společnost začíná měnit. Doufám,že aspoň naše děti tu změnu víc pocítí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani moc hezky jsi to napsala!Od jisté doby beru lékaře s malou rezervou a musim říci,ze mne dali do kupy bylinky:-) Také se zamýšlim jaký kelimek a v kterem obchodě koupím,některé výrobky jsem vyřadila...A moc gratuluji k miminku!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za komentář i gratulaci :-). Třeba když lidi přestanou kupovat chemii v hezkém balení, přestanou ji vyrábět. Bylinky jsou fajn. Já si je suším a dělám svoje směsi. Manža mě naposled překvapil sedmikráskama. Když ho bolí hlava, pár jich ďobne a je mu líp. Příroda je mocná, všechno, co potřebujeme, nám nabízí. Jen se pořádně dívat a hledat :-)

      Vymazat
  5. JANIČKO,ANI NEVÍŠ,JAK RÁDA TĚ ZASE VIDÍM A CÍTÍM,ŽE SE MÁŠ DOBŘE! Určitě se ti ozvu! Pravidelně na tebe myslím! Papa M.

    OdpovědětVymazat