.

.

neděle 20. ledna 2013

Zase v práci

Milí moji,

jistě jste si všimli, že pokulhává přidávání fotek v projektu 365. Je to způsobeno tím, že jsem dostala možnost na krátký čas jít do práce. Zaskočit za nemocnou kolegyni. V pátek jsem se načichala desinfekcí a nových bacilů, kterých jsem byla doma s dětmi ušetřena. Tak kroutím víkend noční s chřipkou. Mám teplotu, zimnici, pak se zpotím...no však to znáte. Nebyla jsem nemocná ani nepamatuju, tak mě to docela dostalo. Ráno si zalezu do pelíšku a budu se potit. Ještě že je náš táta šikovný a obstará děti. :)

Je to blbé, utéct do práce, místo abych si užívala našich broučků. Snad se brzy najde práce pro tátu.

Buďte zdrávi,
zdraví
Jana

4 komentáře:

  1. Janičko brzy se uzdrav!!! Konečně občasně vykoukne slunko, tak ať ho s maličkými užiješ :-) Moc děkuji za milou návštěvu a krásný komentář umne :-) Brzské uzdravení přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak brzké uzdravení Janičko! Vím přesně o čem píšeš. Vrátila jsem se mezi bacily po 3,5 letech a dráčata nosila bacily ze školky. Krásně to mutovalo a my všichni byli stále nemocní. Tak ať je brzy dobře! Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jani, doufám, že to tady na blogu zase časem rozjedeš...♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat