.

.

pondělí 13. srpna 2012

Máme se fajn...

...a to je fajn!
Výletovali jsme. Ale praskla snová bublina... Hučela jsem do táty, ať do podzimu zajedeme na Kohútku na borůvkové knedlíky.


 Před asi 4-mi lety jsme na ně byli při tůře z Kasáren. Pamatovala jsem si tu lahodnou chuť a pohodu. Chtěla jsme si to zopakovat.





Táta překvapil, zavelel, jeli jsme. Knedlíky byly, ale nějak nebyla ta správná atmosféra. Nejdřív jsme řešili, co s tankem. Venkovní posezení bylo zavřené, museli jsme kočár rozkládat a po kusech donést dovnitř. Dítka byli při jídle na klíně a najezte se s chobotnicí...




Knedlíky byly dobré, jen já bych na ně dala tvrdý tvaroh. Pak byly 4, stačily by mi dva. Jenže servírka měla frmol, tak jsem ji nechtěla žádat o krabičku. Sprášila jsem je všechny a přecpala se. Navíc na terase byly rodinky prachatých Slováků s nevycválanými dětičkami,  které ječely (nechci se dotknout bratrů ze Slovenska, i naše děti hulákají, jen živější nátura dělá hold větší kravál).
Atmosféra zmizela...
Škoda.

Tady vidíte naše miminka ve sporťáku... Už se nevlezli do korbiček, tato úprava je jim též těsná. Co s nimi budu dělat v zimě, když budou ve fusaku???


Potěšily nás ovečky. Cinkaly zvonci... To je pravé Valašsko.



Táta s Frantou v zahraničí - na slovenské straně.


A návrat...



Na Hrozenkově je u cesty tento krásný dům. Trhá mi srdce, jak chátrá. Moc se mi líbí ty pavlače.



A v sobotu jsme juchali na svatbě na zámku v Bartošovicích!!! Nevěsta je má nejmilejší kamarádka Alenka.
Svatební dar jsme žádný extra nevymýšleli, věnovali jsme peníze. Ty se do již zaběhnuté domácnosti hodí vždy. Tak aspoň balení bylo originální - oslice Ema od Bellet, s kapsičkou na bříšku.
Škoda, nestihla jsem ji nafotit líp.
Emička pro naše děti se nevěstě líbila, tak mají svoji.



No uznejte, není to krásný pár?


Ženich je dobrovolný hasič, tak mu kamarádi připravili porouchaný zásahový vůz k opravě...


...a nevěsta se stříkačkou trefovala na terč.




V parku je největší platan u nás. Ani na fotku se nám nechtěl vlézt.






Do takové truhly by se vlezlo věcí :)



Uháčkovala jsem si dekoraci do vlasů...




Dále mám rozpracovaný polštář...


...a zkoušela jsem mycí houbičku. Bohužel mi z toho vyšel pytlík na mýdlo, tak z koupelny poputuje do skříně.



Hezký den,
zdraví Jana

10 komentářů:

  1. Great pictures ! Beautiful places ! Lovely crochet and adorables babies...
    Have a nice week.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :-)
    Jak se najíst s dvojčaty si ani netroufám představovat, stačí mi jedno dítko ve věku po všem chmatacím a druhé střídavě se dožadující krmení a samostatné sebeobsluhy :-) Ale bude líp a pak se určitě ta atmosféra vrátí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, rozhodla jsem se, že se kynuté knedlíky naučím dělat sama a bude to i za zlomkovou cenu, než kolik jsme zaplatili :)

      Vymazat
    2. Tak to doporučuju domácí pekárnu, z ní je kynuté těsto naprosto luxusní - a jako bonus absolutně bez práce :-)

      Vymazat
    3. V pekárně jsem kynula jen těsto na buchty, ale zkusím teda i knedle :)

      Vymazat
  3. Jani,skoda te pokazene atmosfery,ale jinak tedy nadhera,nadhera! Kdyz ctu tve prispevky o detech,tak se mi to vse vraci,ale jsou to zatim jeste dost vzpominky zive...hahaha! Moc ti to slusi a vyrobky jedna radost,moc te obdivuji,jsi uzasna! Hezky vecer M!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, není co obdivovat. Jsem děsně deficitní. Už 2měsíce šiju slíbenou kabelku... No děs!

      Vymazat
  4. Ty jo, Jani, tak škoda, že to nevyšlo, borůvkové knedlíky je moje mánie, no letos jsem neměla a asi už nebudou. Jinak nádherné fotky a atmosféra. Ohledně toho domu na "Hrozénku" bych byla smutná taky, je boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc ráda ty naše staré valašské chalupy. Už aby dítka chodili, to budeme moct jet do Rožnova do skanzenu. Tam je tuze krásně.

      Vymazat