.

.

sobota 4. srpna 2012

Co jsme dělali...

...celou dobu, co jsem se neozvala? Užívali jsme si!
Navštívila jsem babičku a tetu ve vedlejší vesnici. Máme to k nim přes kopec kousek, ale s kočárkem jsem musela jít na okolo. Ťapala jsem po cyklostezce kolem našeho veletoku - Bečvy. Já vím, nesmí se tama chodit... ALE! S tak velkým kočárem se nedostanu do busu a sama bych ho do vlaku též nenaštrachala. Mohla jsem jít po hlavní cestě, jenže auta tam jezdí jak blázni. Ještě by nás někdo přejel. Byla to prima vycházka, dohromady tam a zpět asi 11km.



Výletníci


Uprostřed fotky hledejte bílé tečky...


Našli jste je?


 Jeden den jsme měli na oběd knedlíky z tvarohového těsta.Noo, knedlíky... V tom horku se mi s nimi nechtělo dělat, tak jsem z nich ušoulala šulánky. A nahoru povařila meruňky a trnky... To byla dobrota. Dokonce mi chutnali víc než knedlíky, protože jsem si nahoru naložila víc ovoce.

 
Zažili jsme prima bouřku. Líbili se mi mraky, které po ní zbyly. Škoda jen, že náš foťák to nedokázal lépe zachytit.





 
Double duha

 


 

Dva dny jsme strávili na chalupě...




Kytička pro babičku k svátku.



Hortenzii se mi moc nedaří. Letos má jen tři květy...


Zeleninka dětem na příkrmy...




 ...i biomaso hezky rostou.



Po chvilkách zase háčkuju a F. mi pomáhá.


Trochu jsme blbli...




...a trochu se zkrášlovali, když je to léto :)


Tak si ho též užívejte. Brzo tu bude podzim :)

4 komentáře:

  1. Hezky jste si užívali. S kočárkem pro dvojčata je to všecho trochu problematický, to můžu potvrdit. Ale procházky jsem si taky užívala.
    Koupání v lavoru mne pobavilo, máme totiž hodně podobné fotky.
    Už se těším na háčkované dílo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky nevím,co dřív chválit-máš nádherné dětičky!Nádherné květinky,nádherné duha-no prostě nádherné fotečky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásné fotky, hlavně ty koupací :o)
    Přeju všem u vás pohodové letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,krasa! Jinak ano s dvojcecim povozem je to vse trochu komplikovanejsi,ale je videt,ze si poradis a jeste si to uzijete! Ty knedliky v tve verzi vypadaji velice smakozne! Slint! Milackove rostou,to je ale fofr a lavorkova koupel je nej...hihihi. Uzivejte jeste druhou polovinu leta co to jde!
    M.

    OdpovědětVymazat