.

.

neděle 1. července 2012

Pro Martinku

Dnešní příspěvek je věnovaný Martince. Založila si sbírku netřesků, tak jsem jí poslala od každého druhu, co mám já. Jely z Valašska až do Karlových Varů. Tak ať se jim tam daří!







5 komentářů:

  1. Milá Jani! Já ti děkuji jednak touto cestou,ale chystám se také vyfotit netřesky v jejich novém domově,tak se těš na můj další příspěvek na blogu :))). Dokonce ani ta smršt co byla minulou noc je neodnesla. Ještě jednou děkuji moc! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, nemáš za co děkovat, hlavně když Ti udělají radost. Chtěla jsem Ti k nim ještě připsat lístek, ale znáš to. Musela jsem se postarat o mimina než přišla babi na hlídání, rychle na poštu a ještě honem do města k doktorovi. Tak to byl takový neosobní balíček... Příště Tě můžu zásobit lístkama fialek. A že mám plno druhů díky mojí sestře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Très jolies plantes de rocaille.
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, na skalničky - netřesky mám slabosť :)
    Máš ich krásne... moje -na balkóne napadli nejakí škodcovia :(, ale snažím sa ich z toho dostať.
    Pa

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to je krásné gesto! jsou opravdu nádherné, taky je mám moc ráda, ale tolik jich nemám :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat