.

.

pátek 6. července 2012

Jen tak

Hezké sváteční odpoledne.
Už jsem chtěla začít psát dnešní výlev, když se z ložnice počaly ozývat zoufalé nářky: "Mamamamamama!"
Takhle ten náš lajdák spí...


Truhlík se ještě neumí otočit na záda, takže když má spinkat a ječí, je jasné, že se zaskl mezi šprušlema.

Trocha řádění s Emou...místo spaní.



Rozinka, beruška zlatá, má sleženou hlavičku. Hodně. Všimli jsme si toho až kolem třetího měsíce, kdy už polohování pytle blech je nereálné. Naše dr. řekla, že s tím nic nejde dělat. Na kontrole u neuroložky, kde chodíme jen proto, že máme dvojčata, jsme se dozvěděli, že s tím něco dělat JDE. A tak jsme jí ve Frýdku-Místku pořídili helmičku.
Máme doma tankistku, ale jak vidíte, nijak ji to v zábavě neomezuje.




Výsledkem bude, doufám, kulatější hlavinka. Předejdeme problémy s krční páteří v pozdějším věku a prý i možnému sklonu k dysleksii. A přecejen, holky víc hledí na vzhled. Takže jak jsem četla různé diskuze a názory některých matek, že by tím dítko netrápily... Ať si netrápí, ale v budoucnu jim dítka možná pěkně poděkují.
Jediná nepříjemnost jsou jen ty horka, co máme. Potí se o kapku víc než obvykle.
A potíme se všichni. Minulé dva dny jsme strávili na zahradě. Tam bylo božsky. V chalupě chládek, na zahradě příjemný větřík. Dalo se to přežít. Dnes nás táta ale nemohl vzít, zůstali jsme doma a ty moje kuřátka jsou protivky a nemůžou usnout.


A teď pár maličkostí, ze kterých mám radost....


Barevné kopřivy mívala mamka v kuchyni několik let. Pak se někam vytratily. Šla jsem přes město a měli je v květinářství za 12Kč. Musela být moje.



Loni na podzim jsem si koupila nějaké cibulky- lilie, šuškardy, frézie... Protože nám ale řádí na zahradě nejrůznější potvory, vylezla jen jedna lilie. Tři květy už na zahradě odkvetly, a protože nevím, kdy tam zase pojedu, ustřihla jsem si ji domů do vázy. Ať mi dělá radost...






Tuto krásnou trvalku jsme přestěhovali, když se prodávala stará chalupa po babičce. Bylo jasné, že noví majitelé o naše květiny zájem mít nebudou a pravděpodobně by je zlikvidovali. Proto jsme odvezli, co šlo.
V záhonu mám veliký trs dorůstající mi až k pasu. Ani nevím, jak se jmenuje. Milují ji ale motýli a vydrží dlouho ve váze.

 

 
Manža napěstoval první cuketu... 


...po kouscích padne za oběť dětem jako rozčvaňhaný papundekl.


Kamarádka nám přišla popřát k narozeninám. Slavíme s manžou oba koncem června. Bylinkovou kytičku už jsme zkonzumovali a stolní hru Super farmář jsme si též zahráli. Místo bonboniéry jsme dostali "spiciální" bombošku (spice=koření).


Od Olči se vždy můžeme dočkat nějakého originálního dárečku.


Kvetou mi orchidejky...



Moje letní Valerie z prosincové Mariny.
 


Nákupní taška Tesí také z Mariny pro tchýňku k svátku.



Děkuji za návštěvu :)

11 komentářů:

  1. The babies are so cute !
    The flowers beautiful and the bags lovely !
    Have a nice week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné dětičky-to zasekávání mezi šprišličkami také znám:-)A s hlavičkou neboj,když máte helmičku,tak se srovná,kamarádka to také tak měla!A nádherné lilie a ty tašky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to prima věc, ta helmička. Já netušila, že se něco takového vůbec dělá. Doktorka nám o tom řekla, my se přes víkend rozmysleli a do dvou týdnů jsme ji měli. Jen kdyby nebylo takové horko. Z chuděrky úplně kape pot. Naštěstí mi pije vodičku, tak ji prolévám.

      Vymazat
  3. rada nahlizim a pozoruju, jak dvojcatka rostou a jake delaji pokroky. mam take vnucky - dvojcata, dnes uz pomalu ctyrleta a tak vim, co to vsechno obnasi. je to ale hlavne velika radost a dnes uz i pohoda. uzasne si spolu vyhrajou.
    a helmicka je super.
    take chvalim tasky a kytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, Hani. RaF jsou úžasní, nadšeně si užívám každý den s nimi. Dnes jsou trošku ošterní po očkování, ale bobánci za to nemůžou.

      Vymazat
  4. Ahoj,
    mam take dvojcatka,tak me tvuj blog zaujal uz z toho duvodu,jak to zvladas,ale je fat,ze my mame uz rok a pul,taze to uz je coromoro,zadne kam je das ,tam je najdes,to kouleni uz ani nepocitam.
    Nechci te vubec strasit,ale jak ja vzpominam na dobu,kdy jsem je mohla polozit do postylky a nemusela se o ne bat,ze vylezou a hned dve hodky po probuzeni zas usinala.Kolik je tyvm dvojcatkum???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, našim cvrčkům bude 7 měsíců. Mě nepostrašíš :) Znám několik dvojčat, hodné i živější, a když ti naši nejsou uječené příšery z hlubin teď, tak věřím, že budou poklidnější i větší. I když Fanda má čertíky v očích a bude řádit. Rozárka zase bude mozek organizovaného zločinu. Už teď nad vším přemýšlí a nejdřív se jen kouká, než něco udělá. A že nebudu mít čas na šití a jiné věci? A komu to vadí. Jsem šťastná, že je máme. Přišli jsme o prvorozeného syna, takže tihle jsou pro nás to nej, co nám mohlo být přáno.
      Děkuji za návštěvu mého blogu!

      Vymazat
    2. Ano,presne tak to beru,ja take nemam cas skoro na nic,resp.mohla by jsem ho mit,ale chci vsechen cas venovat detem.
      Je to zvlastni smesice pocitu,jsem stastna ze je mame a stale me prijemne prekvapuji a zaroven je to psychycky nekdy narocnejsi a to se kloubi dohromady.A mas pravdu,Eli byla ziva uz jako novorozene a taky ji to zustalo,takze to asi opravdu poznas.

      Vymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Fuj jsem to ale ostuda, o měsíc později. :-(
    A máš doma krásného hokejistu :-) a jak vidím, vůbec nezahálíš /a mě se ptají, kde na to beru čas :-) Kde ty?/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Naše hokejistka je tankistka po dědečkovi :) Já čas teď absolutně nemám. Čekají mě dva resty-kabelka a oslice, mám na to necelé 3 týdny...brrr... Fakt nevím, kdy to zvládnu.

      Vymazat