.

.

pátek 22. června 2012

Hezkou páteční noc přeji.
Tak jsem zase o rok starší... Jak to letí.
A to jsem tu už pomalu nemusela být. Při vycházce v neděli jsem totiž šlápla na zmiji. Naštěstí šikovně asi za krkem, protože mě nehryzla. Nejdřív byla přejeta naším dvoumístným kočárem, a pak jsem na ni dupla já. No, neměla se válet uprostřed silnice. Pod kola kočárku fakt nevidím. Až když jsem se ohlédla, na jaký že jsem to šlápla klacek, jsem zjistila, že to byl had... A jaký...jedovatý. Mi nikdo nevysvětlí, že je její kousnutí zdravého člověka neohrozí. Při mém štěstí by mi uřezali přinejmenším nohu... Ne, přeháním :) Hadů se nebojím, jen k těm jedovatým mám respekt.
Byli jsme na Naučné stezce okolím Vsetína. Samozřejmě jsem řádně nenabila baterku do foťáku, takže jen pár fotek.

Za mnou Valova skála.

Jedna z valašských orchidejí.

A další.





Něco se tam bělá...
...je tam!

Nabízela jsem děvčatům ohryzek z jabka, ale nepřišly dost blízko, abych je pohladila aspoň po čumáku.

U nás je nádherně...

O zážitek s hadem jsem se musela podělit.
A teď k novinkám.
Od manži jsem dostala finanční dar na látky. Budu si šít klobouk a sukni (já, SUKNI!!! Nevídané!). A taky jsem si vybrala kytku. V nabídce byla řezaná, orchidea nebo co se mi bude líbit. A tak jsem se rozhodla pro pepřinec. Mám tento druh moc ráda. Ale vždycky mi po čase chcípnul. Byla jsem poučena, že nemá rád přemokření. Tak mu držme palce, ať tentokrát přežije.


A ještě rozmarýnka, kterou jsem dostala k svátku.



Naši broučci dostali povolenku na baštění příkrmů. Nedočkala jsem večera a dostali k obědu kaši na lžičku.

První lžička

Dělat u jídla:"Džžžžž!" a poprskat mamce brýle. To je paráda!

R. nadšeně mávala ruka, když uviděla misku...

...jen do té doby, než dostala lžičku do pusy.

A pak už to šlo.

"A to je jako všechno??? Kaše dobrá, chci nášup!"

A ještě Vám musím ukázat hospodáříčka, které ho jsem objevila v záhonu s lupinama.


Krásná ropuška. Dřepěla tam celý den, tak jsem ji a záhonek ještě zalila, ať tam má vlhko a příjemně. Doufám, že neodhopká k sousedům a nedostane mezi oči lopatou. Nevím totiž, jestli mají tak rádi užitečnou zvěř jako my.

Jejda, to je hodin.... Musím končit. Mějte se krásně a brzy nashle!

10 komentářů:

  1. Jani, to jsem ráda, že tě ta hadí potvora nekousla... Krásné fotky.. Přeji hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, upřímně, já taky :) Děkuji za návštěvu tady u mě. Hezký večer!

      Vymazat
  2. Jani,takže vse nej k dalsim narozeninam a gratulace ke stesti pri tancovani po zmijich :). Nadherna priroda na fotkach bere dech a ty orchideje! Vse to tak leti,kdyz koukam na tve dva drobecky,jak uz basti kasicku.... Preji krasne letni dny! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, Marti. Netřesky pro Tebe už mám doma ze zahrady, ve středu už je doufám pošlu! :) Jsem nemožná, ale víš jak to je s capartama :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, všechno nejlepší a orchideje jsou nádherné. Musíme se tam někdy vydat jak budeme na Valašsku.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, a co se stalo s tým hadem? Rozmáčkla si ho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když to byla zmija jedovatá, úmyslně bych jí neublížila. Kupodivu se odplazila do příkopy :)

      Vymazat
  6. tak to si mala veľké šťastie, že ťa nepoštípala :) Myslíš, že kebyže máš podpatky, tak by ju to mohlo zabiť? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, udivuje mě, že přežila mou váhu :)

      Vymazat
    2. had je samí sval, tak niečo znesie :) A šlápla si na ňu celou váhou ? :)

      Vymazat