.

.

neděle 6. května 2012

Ocenění od Janinky

Moc děkuji Janince z Domova s vůní nostalgie za její ocenění.


Opravdu si ho vážím.
Měla bych ho poslat dál. Ale je tu tolik krásných blogů, tolik milých lidiček, že je opravdu těžké vybrat, komu ho poslat dál. Takže ho prosím berte za své všichni, kdo se ke mně vracíte. Protože mi tím děláte také radost.

A co napsat o sobě?
Mám ráda jaro, kytky, stromy, ruční práce, dobrý čaj vypitý nad oblíbenou knížkou, hořkou čokoládu, procházky v přírodě, houbaření, sbírání bylinek, ruce od hlíny při práci na zahrádce a mastné ruce po mazlení s ovečkama, oblaky letící po nebi a miluju své krásné děti a manžu, i když mě občas peklí. :)


1 komentář:

  1. Jani, moc blahopřeji k ocenění a děkuji za komentík u mě. Měla jsi pravdu, ale ještě nechám hádat i ostatní. Můžu si tě přidat k oblíbeným ??? Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat