.

.

úterý 22. května 2012

Chtěla jsem nový příspěvek vložit už v neděli. Manža ale zabral počítač, takže je příležitost až teď. Víkend jsme strávili velice příjemně. Počasí nám přálo. Sobota byla v duchu oslav svátku Ivošů. V neděli jsme se těšili, že pojedeme na oslavu narozenin mých neteří Máji a Áni. Byli tam všichni mí nejbližší. Mája ale začala chodit do školky a jak to tam bývá, nejspíš si z ní donesla nějakého bacila. Rozinka, sotva dobrala antibiotika, by neměla přijít do kontaktu s nemocí, takže jsme na oslavu raději nejeli. Škoda.
Strávili jsme proto odpoledne s manžovými rodiči v Leskovci. A taky nám bylo fajn. Chtěla jsem se podívat k Juříčkovu mlýnu. Koncem 2.světové války byl vypálen. Mlynářova rodina pomáhala partyzánům, kolaboranti je ale udali a celá rodina byla zavražděna. Taková místa nemám moc ráda, když si uvědomím, co se tam stalo... Ale jako uctění památky a abychom nezapomněli, čeho jsou lidé schopní, zlého i toho dobrého, je třeba je navštěvovat.
Bohužel jsem při vypravování dvojčat zapomněla doma foťák. Takže mám jen vzpomínku a vám udělám fotoreportáž příště.
Dnes jsem se dozvěděla od mamky zajímavou novinku. Mlynářova žena byla prý sestřenice mojí babičky. Opravdu platí: My sme Valaši, jedna rodina.

A z mého tvoření...
Asi po třech týdnech, co R.a F. spí každý ve své postýlce, jsem konečně dodělala druhý mantinel. Potah včetně náplně.


A spokojená uživatelka....


 Na tento mantinel jsem si ušila jen potah. Ty šňůrky asi nebudou moc držet, až dáme matraci níž, tak tam všiju též suché zipy.



Kosmetická taštička pro neteř...




A se vší slávou dokončená kabela Bellet z Mariny :) Není dokonalá, ale jelikož je má první, jsem na ni náležitě pyšná.


Nechybí kapsa na magnet, kapsička na mobil a diář a karabinka na klíče.



A na závěr - tulipánky k svátku od tchýňky a krásná svíce z palmového vosku.



Hezký den!

2 komentáře:

  1. Jani nevymýšlej :-) Máš moc krásné věci, a dodatečně přeju všechno nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat