.

.

neděle 19. února 2012

Vraž do toho kopu lásky

Lenka Včelka vyhlásila na svém blogu soutěž o moc krásné ceny. Pro účast se stačí podělit s Vámi o zaručený recept na mňamku. Minulý týden mi došel mail s receptem na rychlé brambory, které lze použít jako přílohu nebo hlavní chod. Včera jsem neměla čas stát celé dopoledne u plotny, tak jsem ho zkusila. A musím říct, že se povedl na jedničku.
Takže, tady je:

Slast v hubě (aneb zemáky v papiňáku)
10 dkg másla
1 velká cibule
1 kg brambor
česnek
sůl

V papiňáku na másle osmažíme dozlatova cibuli nakrájenou na kolečka, přidáme oškrábané brambory také nakrájené na silnější kolečka a česnek. Osolíme a promícháme. Papiňák zavřeme a jakmile začne syčet, nastavíme si na minutce 3-5minut (já dala zlatou střední cestu 4min). Pak hrnec odstavíme a necháme dosyčet (to mému hrnci trvalo asi 10minut).
Hned, jak tlak povolí, vše promícháme a můžeme servírovat.
Brambory se v hrnci lehce připečou. Měla jsem vážnou obavu, jestli to náhodou není habaďůra a nebudu pak muset hrnec vyhodit, ale fakt není. Tím dostatečným množstvím másla se brambory nespálí. Naprosto bombasticky chutnají s kefírovým mlékem.

Dobrou chuť!

1 komentář:

  1. Jani, děkuju za přispění do soutěže. Podobnou bramborovou rychlovku si pamatuji z dětství. S kefírem mi to moc chutnalo. Myslím, že se tvé brambory hodí i jako příloha. Vyzkouším.
    Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat