.

.

sobota 25. února 2012

Překvapení od Alenky

Ve čtvrtek ráno u nás zvonila netrpělivě pošťačka. Lámala jsem si hlavu, co nám asi nese? Než došla do 4.patra blesklo mi, že to bude nejspíš balíček od Ajky. A měla jsem pravdu!
Alenko, za sebe i děti Ti moooc děkuju. Méďové jsou úžasní. Každý si hned našel své místo v kočárku. Rozárka se na toho svého vrhla a do oběda mu ožižlala chudákovi celý čumák.

Noví kamarádi Alík a Ájínka

 Alenko, udělala jsi mi obrovskou radost. Takových nezištných lidí jako jsi ty, už mnoho není. Děkujeme!

9 komentářů:

  1. Lovely...the bears and the babies... hum...the babies are more cute...
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherní medvídci,tak at těm tvým krásným dětičkám dělají radost!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, děťátka jsou kouzelná, děkuji moc za krásné fotečky, to je ten nejkrásnější dáreček! Opatrujte se, píši až teď, ostuda, ale však sama víš...s dětmi... Překrásné dny vám všem, hlavně zdravíčko a lásku přeji. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, vím, jak to je:) Nemám moc času tu vysedávat. Vždycky jen proletím aktualizace a zase hybaj pryč od počítače. Ale trávím čas s dětmi a to je to nejkrásnější :)

      Vymazat
  4. No tak to je Jani jasné,ožižlaný nos značí velkou lásku, medvídek bude favorit! :) Dětičky i medvídci jsou krásní! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už máme nejen ožižlaný nos u médi, ale taky ruce. Bobani objevili, že je mají a cumlat je je nejlepší zábava :)

      Vymazat
  5. Ahoj Jani, děkuji ti za komentář na blogu. Mému Raphaelovi je 8 měsíců, pořád intenzivně kojím a musím říct, že dřívější pokusy o zhubnutí vůbec nefungovaly. Až teď mně tělo začíná pomalu poslouchat a já už nemám tak hrozný a všudepřítomný hlad. Určitě být tebou, tak bych počkala, jsi moc hezká ženská i v té současné podobě :-) Ale jinak bych řekla, že máme přibližně stejné množství na shození. I já bych potřebovala tak 20kg, abych se vešla do všech věcí. A ten tvůj měřič ubývajících kg se mi moc líbí...
    Hezký večer, S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, děkuju, ale na těch kilech nic pěkného není :( Ale věřím, že se to zlomí. Venku počasí přeje procházkám a z minulé jsem domů letěla poklusem, protože Fanda vřískal. Parádně jsem se zapotila :) Ještě musím odbourat zmrzlinku do ruky. Po dvě vycházky jsem neodolala a dala si nanuka s manželem :( Slabá vůle je pech.
      Ještě musím víc zapracovat na jídelníčku a chystat si aspoň ovoce do krabičky, když jdu ven. Minule jsem byla z domu 3hodiny, pak se kojilo, krmilo, další hodina v tahu a než jsem se dostala k jídlu, snědla bych koně.
      Máme už zažitý režim, tak teď si musím dát pozor na to jídlo.
      Metřík na kila není špatný. Mám diskuzi na Dámě.cz a s holkama si je vedeme. Bohužel jsem jediná bez posunu:( Ach jooo...

      Vymazat
    2. Jani já bych netlačila na pilu, nezoufej, to je ještě moc brzy po porodu, navíc kojíš dvojčata!!!! To ti hormony ani nedovolí hubnout. Já jsem to zkoušela 4. měsíc po porodu, protože jsem z toho byla na nervy. V životě jsem tolik nevážila. A vůbec mě to tělo nepustilo. Měla jsem jenom ukrutný hlad a v jednom kuse (min po 2 hodinách) jsem jedla. Až teď, když už malý taky papá pevnou stravu a kojím max 6 krát za 24 hodin, tak cítím, že si můžu dovolit míň jíst a nemám tak hrozitánský hlad.
      Uvidíš, že to pak samo přijde, kdy ti tělo samo řekne - teď chci zhubnout. Hlavní je, aby to nebyl boj s tělem, ale spolupráce s ním. Abys na to šla pozitivně a s láskou :-)
      Mimochodem, máš na okně krásné ptáčky. Měj se krásně. S.

      Vymazat