.

.

úterý 7. února 2012

Čokoládová bomba

Hezký úterní podvečer. Dopoledne jsem tu brouzdala a narazila na stránkách Pavly na čokokoláč. A jelikož jsem huba mlsná, nelenila jsem a hned po obědě ho zkusila též upéct. No můžu vám říct, že je vynikající a manža sprášil na posezení dva kousky :)
Nemám nikde v bytě hezké zákoutí, takže to není žádné krásné nafocení.


Vánoční svíčka v dekoraci vyhořela, tak jsem místo ní dala skořicovou svíčku z Ikey. Krásně nám provoněla byt.


A protože nejsem žádná kafařka, a teď ho kvůli kojení ani nepiju, dala jsem si ke koláči meltu s mlékem. Výborná tečka po obědě :)
Příště ještě splaším šlehačku, ale tu domácí, žádnou umělou zmňatu ze spreje a bude to naprosto famózní.

Děti mají po obědě spinkat...


Rozárka to zabalila okamžitě...


...a Fanda to pojal po svém. (Aby mamka nebrblala, tak se smál. Darebák, ví, co na baby platí :) )


A nakonec receptík. Díky Pavli!

Čokoládové labůžo
375g polohrubé mouky
čajová lžička kypřícího prášku (dala jsem celý)
200g cukru
50g kakaa
90g másla
1 vejce
1 malý bílý jogurt (neměla jsem, nahradilo ho kefírové mléko)
1 vanilkový cukr
100ml mléka
1 čokoláda hořká nebo na vaření
máslo na vymazání, mouka na vysypání

Postup:
Máslo smícháme s cukrem, vanilkovým cukrem a vejcem. K tomu pak přidáme jogurt a mléko.
Mouku smícháme s kypřícím práškem a kakaem. Vše přidáme k první směsi.
Do těsta přidáme nalámanou čokoládu na kousky.
Formu na muffiny vymažeme a vysypeme. Těsto nalijeme do formy nebo do papírových košíčků.
Pečeme při teplotě 175°C asi 20 minut.
Muffiny jsou nejlepší s kvalitní čokoládou, ať už hořkou nebo mléčnou.

Dobrou chuť!

4 komentáře:

  1. Ahoj Jani.Koláč byl určitě výborný a u nás taky nezůstane do dalšího dne ani kousek.Krásné fotky a ti andílci jak spinkají, to je tak nádherné.Kluci už mají 6 a 2 roky,tak ten čas hrozně letí,ale moc ráda si vzpomenu na jejich miminkovské období.Měj se moc hezky a posílám pohlazení andílkům.Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Je miminka jsou krásní,moc gratuluji k dvojtému štětsíčku. Taky máme Rozárku,ale už půlroční divošku.

    OdpovědětVymazat
  3. Recept je z http://www.rebarborovy-kolac.cz/cokoladove-muffiny/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně může být recept z kama chce, já ho mám od Pavly (odkaz je uveden,stačí se pořádně podívat). Jinak bych ruku do ohně nedala za to, že i na Váš odkaz je jeden z řady.Protože tyhle recepty jsou jeden jako druhý... Jinak děkuji za upozornění a měním nastavení. Opravdu nemám ráda anonymní střelce....

      Vymazat