.

.

pondělí 30. ledna 2012

Vítání občánků

Dnes byli koblížci oficiálně přivítáni mezi občany našeho města. Poslechli jsme si proslov paní matrikářky a vystoupení dětí z mateřinky. Zpívali a recitovali. Bylo moc hezké a já byla dojatá. Do té chvíle, než Fanda, kterého jsem držela, nezačal z poza dudlíku houkat a mrčet. Babi mi ho odebrala a odešli za dveře. Manža se pochechtával, protože Rozárka se u něj vrtěla, a tak čekal, kdy spustí chemický útok. Je děsně uprděná, hlučná a zavánějící (vůbec netuším, po kom ta sladká holčička je:) ). Nakonec jsme dostali dáreček, nafotili se a rychle zase domů. Mráz venku sílil, nechtěli jsme, aby nám ochořeli.



A ještě jsem se nepochlubila prstýnkem, který jsem dostala od táty za porod a naušničkama k němu od Ježíška:)


Nejsem marnivá, ale šperk s českým granátem jsem vždycky chtěla :)

Hezký večer! Jana

6 komentářů:

  1. Jani jsou jak panenky :-) Hned bych je brala...

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné miminka gratulujem a hlavne pevné nervy a veľa energie a veľa milých ľudí ochotných pomôcť ☺ viem o čom hovorím moji chrústici majú úž 5r.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jsou kouzelní, ať jste hodně zdraví a užívejte se navzájem,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám to rodinko sluší! My měli smůlu na fotografku a nemáme bohužel vzpomínku. A dáreček je opravdu krásný! M.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda dvojčátka jsou nádherná, moc vám to sluší :-) :-)
    Vítání občánků musel být skvělý zážitek, také bych z toho všeho byla dojatá :-)

    OdpovědětVymazat