.

.

neděle 22. ledna 2012

Ocenění od Romči

Dnes mě při rychlém nakukování na oblíbené blogy čekalo jedno moc milé překvapení. Ocenění od Romči z U nás doma !


Málem jsem ho přehlédla. Fanoušek má totiž svůj první růstový spurt, je neustále hladový, v noci jsme nespali dýl jak dvě hodiny, a díky návštěvám včera i dnes, jsem si nezdřímla ani po obědě. Takže to tu beru letem světem... Rozárku to asi teprve čeká. A tak už pomalu padám na ústa (slušně řečeno). A náš táta si odešel na hokej... Jóó, dvojčata jsou fajn, jen mi k nim v porodnici měli transplantovat ještě jeden pár rukou. :)

Ale zpět k ocenění. Romance moc děkuji a posílám jí jej také. Dále bych jej chtěla věnovat Katce z Maison de la suisse, Tince ze Světničky, Evičce z Kouzla domova, Ajce ze Světa bublinek a Martince z jejího Jančení.

Zaslouží si ho ale i všichni, kdo mi tu dělají radost svými hezkými a inspirativními blogy :)
Děkuji, že tu jste!

Krásný večer s příjemnou písničkou přeje Jana

8 komentářů:

  1. Ahoj Jani! Mám velkou radost z tvého ocenění,moc si toho vážím už proto,že jsem začátečník a často o sobě pochybuji :). S dvojčátky je to kolotoč,moc na vás myslím,protože u nás občas troje ruce nestačily,abychom se vůbec mohli nějak najíst. O spánku raději nemluvit. Ale je veliká šance,že se to do tří měsíců srovná,uvidíš! Ještě jednou děkuji moc a moc! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se s tím poprala Jani..hihi...a opravdu moc ráda ti toto ocenění posílám také,tedy zpět,protože se opravdu těším na každý tvůj příspěvěk! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko,gratuluji k ocenění a moc za něj děkuji :)).
    Přeji překrásné dny, mimísci rostou skvěle, jsou kouzelní. Mějte se moc príma. Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Félicitations !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Jani díky ♥♥♥ a posílám pusu těm tvým pokladům..je to nádhera, ale představa, že mám Natali ve dvojím vyhotovení mě děsí :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jani, gratuluji k ocenění a zároveň bych ti také jedno ráda předala, tak se zastav.. Hezký zbytek dne, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Moc blahopřeji k ocenění a přeji sílu k zvládání všeho, co ti život přinesl.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky přeji hodně štěstíčka a zdravíčka,děti jsou poklad.

    OdpovědětVymazat