.

.

pondělí 16. ledna 2012

Krásný dobrý večer :-)
Už je nám měsíc! Letí to, letí. Prckové koukají na svět se zájmem a každým dnem očekávám první vědomý úsměv.
Teď se mi podařilo ukořistit chviličku pro sebe. Fanoušek usnul po jídle v postýlce a umrčená Rozárka šla do postele za tátou. Ten se cítil jakýsi unavený, tak si lehl. Já už mám odpolední siestu za sebou. Zdřímla jsem si na 2hodiny, když naše zlatá babička hlídala. Ještě že ty babičky jsou :-) Tříhodinový režim, ve kterém fungujeme je celkem náročný. Hlavně v noci.
Jinak ruční práce jsou zase odloženy. Čas by byl, děti jsou docela hodné a mezi krmením mívám i dvě hodiny k dobru, ale chybí mi nápady a když už se mi něco líbí na nějakém mém oblíbeném blogu (háčkované hubky a srdíčka atp.), nechce se mi přemýšlet nad vymýšlením postupu. Jediné, co jsem dnes zvládla bylo, že jsem vykuchala starší maličký polštářek s bylinkama, vyprala ho a naplnila pohankovýma šlupkama. Děti ho budou mít na bolavá bříška, kdyby bylo potřeba je nahřát.
Čas běží a já se chci ještě kouknout na nové příspěvky. Mějte se všichni moc hezky a snad brzy s novými fotkami zase pa! Jana

2 komentáře:

  1. Ahoj Jani,na blogu u Janach jsem našla tvůj blog,moc se mi tu líbí,máš úžasná dvojčátka a nádherné fialky.Ukládám si tě do oblíbených a vše to tu projdu.Hezký večer zdraví Marie.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to andílci, i když je s nimi určitě práce, musí ti i všem tvým blízkým přinášet spoustu radosti. Já bych se taky hlásila na hlídání, kdybych mohla :-)
    Přeju jim jen to nejlepší, když mají takové velké výročí.

    OdpovědětVymazat