.

.

středa 25. ledna 2012

Koblížky z trouby

Před pár dny měla Jitka na svých stránkách koblížky pečené v troubě. K jejich výrobě jsem se dostala až včera. Měli jsme je k obědu. Chuťově jsou opravdu skvělé, ale příště je budu balit jako honzovy buchty, protože se mi uprostřed rozevíraly, i když jsem si myslela, že je spoj pevný.


Recept najdete na Maminčiny recepty.

5 komentářů:

  1. Jani, to vypadá tak krásně a já jsem mlsná, tedy mám ráda sladkosti všeho druhu, buchty, koláče.To bych měla asi vyzkoušet, žeee? Díky za typ. Můžu si tě přidat k oblíbeným ??? Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  2. Bude mi potěšením, Jani :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,slinim tu! Zrovna piji kávu a tak bych přikousla hned! Ukládám si do záložky a brzy vyzkouším! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani děkuji za odkaz na recept.O víkendu je určitě vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat