.

.

středa 14. prosince 2011

Krásný večer všem přeji!
Dlouho jsem se neozvala, ale většinou jsem poctivě projížděla všechny oblíbené bločky. Děkuji za milé komentáře a pochvaly kuchyně. Linka je sice menší, ale aspoň mě to donutilo vyhodit spoustu nesmyslů. Jsem stará kramářka a všude bylo plno krabiček a skleniček, které by se ještě "někdy" mohly hodit. Však to znáte.
Tento příspěvek bude jeden z posledních tento rok. Příště se Vám pochlubím našimi předvánočními dárečky. Zítra nastupuji do nemocnice a v pátek se nám narodí naši pokladové.
Tu jsem pro ně do porodnice upletla pár čepiček, ať mají hned něco od mámy kromě mlíčka.


A teď zase k novinkám v domácnosti. Loni jsme vyhodili staré ošklivé krmítko pro ptáky, tak mi manža udělal nové. Pravidelnými strávníky se stali zvonci, sýkorky a poprvé jsem v krmítku viděla i hejno 5-6 stehlíků. Vletové otvory jsou úzké, protože tu máme spoustu hrdliček a ty hojně krmí ve vedlejším paneláku. Jak je segra nazvala, jsou to létající krysy. Usádlí se v krmítku a malé ptáčky odhánějí. Takže k nám nemají vstup povolen. Doufám, že až začne přituhovat přiletí i kosové a vlezou se dovnitř.
Plně obsazeno

Stehlíci
Válečná porada před útokem na krmítko

Konečně jsem dokončila i ptáčky z Mariny a až po ušití jsem zjistila, že je vlastně v bytě nemám kam pověsit. Hodili by se spíš do chaloupky. To si ještě budou ale muset počkat. Nakonec skončili na garnýži v obýváku.



Narychlo vyrobený svícen na vánoční stůl. Až přijdu s prďolkama z porodnice, už bych asi žádný nevymyslela... Budeme mít po x-letech, kdy jsme prostírali strakatý vánoční ubrus bílý damaškový, a vanilkovou štolu s droboučkými zlatými cesmínkami. Snad to bude vkusné.



Ze skříně jsem vytáhla i keramický betlémek. Mám ho už pár let od mé sestry. Že je beránkový se nedivte. Co je moje nejoblíbenější zvíře... ???



A opět fialky od mé druhé sestry. Rozjely kvetení ve velkém a dělají mi obrovskou radost.

Buckeye Celebration

Buckeye Extravagansa

A na závěr obrázek, který mi poslala neteřinka Andulka. Prý své oblíbené tetě. No úplně se červenám... :) Už visí na lednici.



Užívejte si adventní čas v poklidu a bez předvánočního šílenství. Ani nevíte, jak jsem ráda, že se už nedostanu do města mezi ty davy nervózních lidí, kteří se strkají s vozíky v hypermarketech.
Mějte se všichni moc fajn a brzy zase nashledanou!
Zdraví Jana

8 komentářů:

  1. Jani, krásné fotky...nakukuju pravidelně a čekám, kdy tady uvidíme uzlíčky štěstí...takže v pátek to vypukne...
    Přeji ti, ať vše dopadne dobře...budete mít ty nejkrásnější dárečky pod stromeček...
    Měj krásné Vánoce...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Keramický betlémek s ovečkou je úžasný.

    Ale já chci hlavně popřát štěstíčko, ať všechno dobře dopadne a aˇa se na vás doma valí jenom samá radost. Držím palce! Hezké Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,neminul den abych na tebe nemyslela! Tak zitra budu myslet jen a jen na vas! Krmitko mne nadchlo,stale uvazuji,jake si porodime,protoze tu mame hojne holubu,takze bych take nerada,aby se k nam nastehovali. Nu a mam hned vyreseno. Cepicky jsou krasne,to budou paradnici miminka od pocatku :). Uz se tesim na zpravy s mimiskama doma! Opatrujte se M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím pěsti, ať všechno dobře dopadne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hodně síly, výdrže a pak jen samé radosti.
    Bude to náročné, ale krááásnéééé.A těším se, až se nám pochlubíte.Jo a děkuji za komentář na mém blogu.Janka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je sranda, co s ženami zmínka o porodu udělá - v životě jsem Tě neviděla, ale tep mám zvýšený a začínám být zdravě nervozní:o) Krása totok. Přeju hladký průběh, budu na Vás šecky myslet, ať si ten zázrak v pokoji vychutnáte. Opatruj se a ještě jednou - hodně štěstí, Jana
    PS: Čepičky nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Janinko, obdivuji Tvé nádherné fialky takovou krásu jsem ještě neviděla.Těch bareev a některé vidím poprvé.Máš můj obdiv.Krásnou nedělili přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat
  8. obrázek od neteřinky je nádherný. Přeji ti nádherné a klidné vánoční svátky plné radosti a lásky.

    OdpovědětVymazat