.

.

pátek 11. listopadu 2011

Soutěž s Bella Rose

Nejsem sice moc soutěživá, ale proč nezatahat štěstí za ponožku. Zkuste to také, ještě je čas do dnešní půlnoci.
Sandra na svém blogu http://sandramaison.blogspot.com/ pořádá soutěž o slevový kupon v obchůdku Bella Rose. Není to poprvé, co jsem na něj narazila a je tam moooc krásných věcí, které zútulní každou domácnost.
A jestli nebudete soutěžit, navštivte alespoň Sandřin obchůdek. Opravdu to stojí za to!
Krásný sluníčkový pátek všem.
Jana

2 komentáře:

  1. Milá Janičko, obchůdek není můj, ale požádala jsem majitelku o věnování ceny pro mou soutěž ;-) Já svůj eshop otevřu snad na jaře příštího roku a o tom určitě pak napíášu u sebe na blogu ;-) Jinak bych ti chtěla poděkovat za velmi dojemný komentář a ze srdce ti přeji výhru, opravdu mě to moc dojalo. Mám radost. že jsi se zúčastnila, třeba to vyjde.

    Krásný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  2. Když něco splantat, tak pořádně :) Obchůdek je to ale hezký a Tobě ať se také daří!

    OdpovědětVymazat