.

.

pondělí 14. listopadu 2011

Krásný je ten dnešní den

Zdravím všechny mé milé čtenáře. Už je Vás 12! Mám velkou radost. Takový zájem v tom množství jiných inspirativních a zajímavějších blogů! A každý milý komentář mě moc těší. Děkuji za ně :)

Dnes mám moooc dobrou náladu a musím se s ní podělit. Miminkové nám krásně rostou, kontrola u pana doktora dopadla na jedničku. Ještě musíme vydržet 3 týdny 3v1 a budeme za vodou.

Před časem jsem psala, že měníme kuchyni. A ještě jsem se s ní nepochlubila. Škoda, že mi chybí na fotkách, jak vypadala původně. Nevyleštitelná dvířka, nízká pracovní deska, stoletý sporák, neosvětlená linka... Ta nová je sice pořízená zalevno, ale manželem opravená s láskou. Naše kuchyň je prostorově moc malá, tak nejde ani pořádně nafotit.

 Poličku na kořenky mi manža udělal sám, šikula. Mám jako kořenky skleničky od tablet s hořčíkem. Pomalovala jsem si je a popsala a jsou fajn :)
 Stěna za linkou je tmavě šedá. Nejdřív sem nevěřila, že to bude vypadat dobře, ale v kombinaci s vanilkovou a třešňovou...hmmm. Paráda!
A konečně pořádné světlo nad dřezem...Soudruzi to před 40-ti lety poněkud nedomysleli. Okno a světlo za zády, takže člověk nevidí na práci. A jediné dvě zásuvky byly také pod oknem. Manža vysekal novou elektriku a přidal zásuvky.
Nově natřená dvířka špajzky. Ta světlá prostor hezky zvětšila.
 Špajzka z boku.
Ještě mi chybí dekorace na zdi. Postupně si ale kuchyňku zútulním.

A rychlá exkurze po právě kvetoucích fialkách.

Potselyi Rusalki
RS - Nezhnoe prikosnovenie

Utomlennoe Solnce
Winnie Woo

Buckeye Celebration

Buckeye Extravaganza
Mellow Yellow
 Následující dvě kvetou už několik měsíců v kuse, krasotinky.
Rob´s Perfect Peach
Antique Rose


A to je dnes všechno. Šiju ptáčky z Mariny, tak nemůžu jen vysedávat u počítače. Hned jak budou hotoví, pochlubím se :)
Krásný večer přeje Jana

8 komentářů:

  1. Ahoj Jani...moc hezky jste si zrekonstruovali kuchyň...ta vanilková jí sluší...
    Fialky jsou krásné...
    Přeji ať ti to 3v1 ve zdraví uteče a těším se na fotky mimísků...to máte krásný vánoční dárek...vlastně dva...
    Měj hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani.. kuchyň se Vám povedla. A přeji ať těhulkování je bez poblémů a těším se na fotečky prcíků :o))
    Hezký večer. katka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani! Ta barva kuchyne je vazne krasna. Tolik horciku uz jsi snedla?...hihihi Tak same dobre recepty a mnamky at se v ni dari varit. A fialky? Je ty jsou uzasne! Ja mela jednu a myslim,ze to byla ta Rob´s Perfect,byla ruzovoucka,trpytiva,malinke kvety,ale stale obsypaná. Bohuzel,jak jsem byka dlouho po nemocnicich, muz 99% kvetin ,,zlikvidoval" a zatim jsem si netroufla krom tri v kuchyni na okne je obnovit. Dracata jsou fakt draci :)))! Omlouvam se,ze pisi bez hacku a carek,ale mam ruskou klavesnici a spatne se mi to na ni hleda,do te sve jsem nalila par pochutin :))). Opatrujte se a krasne dny M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, kuchyň se vám moc povedla. Problém s focením znám, já mám takovou podobnou nudli, ač bydlíme v rodinném domě. Ale tenkrát se to stavělo tak nějak všechno na jedno brdo. Ať žijí sedmdesátá léta! Ženský to přece stačí... Tak ať těhotenství v pořádku probíhá.
    Moc zdravím
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, přišla jsem poděkovat za komentář a popřát zdravíčko budoucímu miminku, ale teď koukám trochu vyjeveně - ona budou dvě? No to na paličkování opravdu nebude čas :-D. Zase to ale bude jiná a mnohem hezčí náplň dne. Skoro závidím. Přeju, ať všechno dobře dopadne a mimča dělají svým rodičům hodně radosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Janičko, předně ti děkuju za příběh o veverce, moc mně pobavil ! Za další ti schvaluju Fulghuma, je to borec, který mně vždycky pobaví a poučí !
    K vaší kuchyni, moje mladá se stěhovala do zrekonstruovanýho bytu a co tam dneska inženýři udělali za úpravy a modernizace !!!zlatí soudruzi před 40 lety. Ikdyž některý detaily byly nedomyšlený, vcelku bylo rozmístění místností logický, což nemůžu říct o nynější úpravě :-(
    Mějte se rodinko moc fajn
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj děvčata, děkuju za milé kometáře!
    Marti: Já jsem lajdák na zalévání kytek, takže jsem to zredukovala jen na fialky a orchideje. Ty zvládnou, když na ně občas zapomenu a navíc je to podpoří ke květu :) Ty sklenky od hořčíků mám z práce. Sbírala jsem je skoro rok a ještě jich mám pár v krabici. Mám je z práce. Dáváme hořčíky těhulkám na rizikovém :)

    Vladi: Asi na mě působí hormony, ale pořád doufám, že si semtam najdu chviličku aspoň na pletení. Jsem to ale naivka, co?

    Jaromilko: Fulghum je úžasný. Nevím, jestli znáš můj nejoblíbenější příběh, jak přišel k lékaři a v čekárně seděl starý manželský pár. Pán vykřikoval uprostřed léta Veselé vánoce! A paní povídala, že už zapomíná a v průběhu roku vždycky začne chystat štědrý den. Rodina to hraje s ním, a i když je venku vedro, udělají si Štědrý den. To mě vždycky dojme.

    OdpovědětVymazat
  8. Fialky jsou přenádherné. Tolik různých druhů??To jsem snad ještě ani neviděla. Já mám jednu fialku a myslím si, co mám.Jste dobrá pěstitelka. Skláním se !!!!

    OdpovědětVymazat