.

.

sobota 5. listopadu 2011

Berta

Krásný sobotní večer!
Dnes jen krátký pozdrav.
Povzbuzena povedenou Emou, jsem se pustila i do myší slečny Bertičky. Má jedinou chybičku, kolem pasu větší sukénku, ale to je jen detail. I když jsem ji měla našpendlenou, nějak se při šití natáhla. Nevadí, spravím.

Berta stojící

Berta sedící

Kamarádky

Hanbatá bez sukénky

Profil

Mám nachystány kousky látek ještě na žižlací drobné hračky, takže zločiny se šicím strojem budu páchat dál :-D Musím využít toho, že ještě usedím a miminci jsou hodní v bříšku.
Papa Jana

3 komentáře:

  1. Ahoj Jani! Tak Berta je také suprová! To jsem zvědavá,co ještě za zvířátka přibyde :))) Opravdu tě obdivuji,že s bříškem to takto zvládáš,to zaslouží pochvalu i miminka! Krásný zbytek neděle M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda, tak ta je skvělá. Bych si s ní hrála i já. Jen tak dál! Lidu

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, je to nádhera!! Jsi šikovná a rozjela si se jako drak!! Mimísci budou určitě jednou šťastní, že mají tak šikovnou maminku, co jim našila tolika krásných hraček!!! přeji krásné dny a ať mimí moc nezlobí!! Ajka

    OdpovědětVymazat