.

.

úterý 30. srpna 2011

Krásné sluníčkové dopoledne!


Po týdnu jdu teprv s půlkou deky... Je na 157ok, asi dvojky jehlice. Chtěla jsem vzít čtverky, ale očka byla velká, ošklivá. Tak se drbkám řadu po řadě. Ale u televize mi to přibývá, mám z ní zatím radost. Jen si nejsem jistá, jak bude vypadat obháčkovaná. Ale to má ještě týden čas :)

Mám rozpletený svetřík z Pinky z Toptexu. Pochybělo mi ale na rukávy, segra byla tak hodná, že mi na Halenkově zaskočila do prodejny. A donesla mi dárečkem tyhle špule jemňoučké vlny. Mám teď zásoby ne na 2, ale aspoň na 5 dětiček :)

Dále mi pak kvetou další fialenky:
Buckeye Love´s Caress

Chanson

A ještě jsem Vám nepředstavila našeho nového spolubydlícího. Je to agámek Sarif (agama vousatá). Běháme teď po loukách a chytáme kobylky, sbíráme různé kvítí a když vletí do bytu vosa, naháníme je mu do terárka.
Časem se s námi prý bude rád mazlit a i na vycházku na sluníčko se nechá vyvést... Zatím se potvora jen nafukuje a černá mu brada.


Tož tak teď u nás :) Pa!

Žádné komentáře:

Okomentovat