.

.

pátek 5. srpna 2011

Konečně zase na chalupě

Nečekejte ode mne dnes nic prudce inteligentního. Jsem utahaná jako kotě. Po pěti týdnech válení se, mě půldenní pobyt na chalupě úplně vyřídil. A to jsem tam nic nedělala!! Šoupnu sem pár fotek a půjdu spát, než se nám táta vrátí z hospody a bude mě budit intenzivním chrápáním a příšerným aroma piva.

Plánovala jsem si toto léto strávit na zahradě na houpačce, kde bych pletla a háčkovala na mimínky. Zdraví a počasí by mi to ale nedovolili, tak jsem si to užila až toto odpoledne. Dokončila jsem svetříky a konečně nafotila háčkovanou deku pro kamarádčinu Barunku. (Pro moje prcky ji začnu dělat hned, jak dojde objednaná vlna z Vlnapu).


Svetříky pro naše raubíře do porodnice (jsou maličké, mimčo do tří kil se do nich vleze.) Ještě musím udělat dva větší, kdyby náhodou dětičky narostly. Pořád nevíme pohlaví, protože se na posledním sonu oba styděli. Vybírala jsem neutrální barvy (v modré doufám aspoň v jednoho klučíka:-) ).


 Tady jsem zkoušela čepičku na čtyřech jehlicích. Neodhadla jsem to...Je větší... Další udělám zase menší :)


A vlnovková deka v mém podání... tramtadadáááá!!!!



Pupíček nám roste :-D


 Naši ogárci na pastvě... Stačí zavolat a neuvěřitelnou rychlostí přiběhnout:-)


Už třetím rokem se snažím beránkům vysvětlit, že mají dělat Bééééé!! Ti naši už ze zásady čistě vyslovují Méééé!! Budou mi pěkně blbnout děcka....

Tak co, teta. Bude ještě chlebík?

A pár kytiček. Květinové záhony trpí. Není kdo by je proplel. Příští rok se jim snad budu moct zase věnovat.




 Naše zemáčky. Šikovný manžílek na jaře nasadil a teď sklízíme. Máme jich obrovský koš. Do toho cukety a dýně hokaido, rajčátka, paprikorajčata, mrkev, petrželka...Mňam!



A tu je oběd. Pohanková sekaná. Kromě kupované pohanky a kousku anglické jsou v ní naše suroviny. Rychlé, chutné, zdravé a hlavně - skoro zadarmo!!!



A to je opravdu vše.
Krásnou dobrou noc a kdo máte dovolenou, hezky si ji užijte!
 Pa Jana

2 komentáře:

  1. ta deka je nádherná..asi před čtvrt rokem jsem jednu taky začala háčkovat, že to bude pro druhé dítě..alo obávám se , že s mým tempem to bude spíš pro vnoučata...tak hlavně odočívej a užívej:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsem ráda, že už jsi doma zpátky!! Držím stále pěsti. Opatrujte se všichni tři, myslím na vás, objímám a prácička je parádní, deka je úžasná!!!! Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat