.

.

pondělí 22. srpna 2011

Klubíčkový příspěvek

Hezký večer všem!

V pátek mi přišla  zásilka z Vlnapu (jupíííí!!!), o víkendu jsme ale byli na svatbě a na zahradě, tak jsem se klubíčky jen pokochala a vrátila zpátky do krabice. Navíc než se pustím do nového dílka, musím dokončit rozpletený svetřík z mé oblíbené Pinky (Toptex).
Tady je ta krása :-D

Merino na duhovou vlnovkovou deku pro mimísky
Ruby - vlna superwash na pletenou deku pro mimísky. Trošku hrubší, ale snad po impregnaci zjemní.
Batole a Lada baby na svetříky a dupajdy
Lada luxus na nejrůznější výtvory
A tohle je zásilka z předminulého týdne příze Daniela a Camilla z eshopu U Vodňanky(vřele doporučuji)

Náš svatební dar pro novomanžele. Ženich má  moc rád citrusy, tak ho může pěstovat a nevěsta bude sklízet zralé plody. Naháčkovala jsem oranžové pytlíčky na padesátikoruny (zralé plody) a zelené na pětikoruny :) Nenapadl mě jiný nápad, jak jinak mince hezky navěšet.
A až jim stromek zesílí, máme zamluvený jeden řízek :)

 


A jedna pupíková fotečka, ať vidíte, jak hezky kynu. Na to, že byl hic na chcípnutí, mímové prořádili celý den (celý tatínek). Když pařba, tak pařili :-D A dneska abych je prosila, aby mě kopli.

Hezký večer a komu to příšerné počasí vyhovuje, tak si ho užijte!! Já se asi rozteču....
Jana

2 komentáře:

  1. .Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, bříško ti moooc sluší. Pleteníčko závidím, svého času jsem také s bříškem Verunkou pletla dupačky a svetříčky :))). Opatrujte se všichni moc. Děkuji za komentíky na mém blogu a pokud bys chtěla cokoli ušít, neváhej a napiš mi na mail.Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat