.

.

sobota 7. května 2011

Dnes....

Venku je nádherně a já musím doma odpočívat:( Ale zdraví je přednější, tak neremcám. Nemůžu jet s manžou ani na zahradu, tak štrikuju. Ve středu na mě na poště čekala zásilka od Vlnapu-Merino na dětskou dečku a tři příze Batole na svetříky. Je velká škoda, že Vlnap neumožňuje platbu předem na účet, ale stejně se mi vyplatilo objednat si příze přímo. Kdybych je kupovala v galanterii u nás ve městě, na klubku Merina bych ho přeplatila o 11Kč a rozdíl na Batoleti je 14Kč. Navíc prodavačky v galanterce jsou "velmi příjemné", na pozdrav neřeknou ani búúú. Nevidím jediný důvod, proč bych jim měla dělat kšeft.
Do dečky se musím pustit hned jak dokončím tento svetřík. Začal jsem s ním ve čtvrtek a zítra doufám bude hotový. Je z příze Pinky z Toptexu. Ráda z ní pletu. Je jemná a hebká.
 Tu je aspoň fotečka tulipánků. které jsem pro radost dostala od mojí milé tchýňky.
 A jako obvykle fialka.... Po asi třech letech začala opět kvést. Obula se do toho pořádně. Několik odkvetlých kvítků jsem z ní už odštípla. Je nádherná, pevná, bohatá. (A je taky od manžovi mamky. :-) )

2 komentáře:

  1. Jani, dnes jsem se nahodou dostala na tvuj blog a hned par veci me zaujalo. Napriklad kureci babovka, strudl ve tvaru krokodila a ta spousta fialek. Jo a krasne pletes :o) Pekny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, to bude krásná deka, holčička bude jako ve vatě. Cukrové:o) Jinak s nákupy na e-shopu Vlnapu to vnímám naprosto stejně. U nás teda mají v galanterce Merino dražší o 8Kč/klubko, ale stejně raději objednávám přímo. Beru většinou větší množství a to už se promítne... Taky Ti na balíček píší "Provozovna Jana..."? To mne minule hodně pobavilo:o) A už žádné zmínky o tom, co nestíháš, ju? Máš tady toho hafo! Borec seš! Ať jsi brzy fit, J.

    OdpovědětVymazat