.

.

pátek 1. dubna 2011

Nestíhám, nestačím....

Ufff! Od oslav Josefa jsem v jednom kole. Minulý víkend i tento sloužím, takže není žádný volný čas na zábavu, focení ani nic jiného. Na zahradě jsme byli stavení jen na skok, abych zasadila odkvetlé petrklíče a hyacinty a na letní parádu lilie, monbrécie, šuškardy a frézie. Jinak sněženky i většina krokusů je už odkvetlá... Jediné ladoňky mají ještě pupeny. Letos jsem je propásla.


Mám rozpracovaný další dětský svetřík. Tentokrát zeleno-vanilkový. Začala jsem ho na jedné noční, ale vážně nebylo kdy ho nafotit. Ten první bílý-zeleně žíhaný je už dopletený, chybí mi na něj přišít jen zips. Na tahu městem jsem navštívila galanterku a koupila 4 látky. Potřebuju ušít podprdelníky a závěs. Na první seznámení se strojem by to mohlo stačit, pak zkusím slepičku z časopisu Ona ví. Mám na ni krásnou zeleně kostkovanou látku a na křidélko vanilkovou se zelenými puntíky.
U paličkování jsem neseděla taky už dva týdny.... Potřebuju, aby měl každý den aspoň 50hodin a já měla víc energie... Ale chodit z práce do práce na dvanáctky mi dává zabrat...


A nakonec jarní dekorace z kytiček z trhu... Velká radost za málo peněz :)

Žádné komentáře:

Okomentovat