.

.

pátek 11. března 2011

Už je to tady!!!

Hurááá! Ježíšek jel konečně přes Brno a dovezl mi můj první šicí stroj!
Je to Japonec, přesto doufám, že si budeme rozumět. Jelikož absolutně netuším, jak takový stroj funguje, budou mé začátky zajímavé. 
Příští týden se vydám na výpravu za nitěmi a dalšími potřebnými nesmysly. Snad mi prodavačky nebudou chtít za každou cenu nacpat zbytečnosti...
Manžel dokonce kvůli stroji uklidil nepořádek na mém nebohém pracovním stole, který zneužíval na lepení terária... Doufám, že to je první vlaštovka uklizeného pokoje.

Ještě se musím pochlubit. Dostala jsem od muže na MDŽ kytičku...
Krásná sluníčková gerberka.

Dnes mi kolegyně v práci donesla zboží, které jsem si od ní objednala z knižního klubu. Knížku o paličkování a hrnečky s levandulí. 

Už se těším na léto. Hrnečky si vemu na chalupu a už se vidím, jak sedím na houpačce, popíjím kávičku, opírám se o mé nově ušité polštáře, užívám si pohody a ovečky se pěkně pasou na zahradě....
Vím, že v mém životě se nesmí nic plánovat, protože to pak většinou dopadne úplně jinak, ale toto není plán. Je to sen. 
A snít se přece musí!!!
Hezký večer! Jdu pracovat na miminkovském svetříku pro kamarádu.

1 komentář:

  1. Blahopřeji ke stroji,také mám janomku a cvaká jak hodinky,přeji aby jste na ní ušila spoustu krásných věciček.

    OdpovědětVymazat