.

.

pondělí 7. března 2011

Ohlédnutí za víkendem

Tuto sobotu jsem byla na první lekci paličkování. Jelikož kvůli zaměstnání nemůžu navštěvovat kurzy v pravidelných termínech, sehnala jsem si sympatickou paní "učitelku", která je ochotná mě učit individuálně.
Potřebné věci před odchodem na hodinu: herdule, navinuté paličky, podvinky, nůžky, průhledný papír...
Po 4 hodinách povídání, vysvětlování a motání, jsem zvládla pláténko a jeho různé varianty:
Teď už jen nebýt líná a začít trénovat. Dostala jsem spoustu podvinků, také s velikonočními motivy... Takže cíl je jasný - do Velikonoc zvládnout vajíčko :)
Herdulka má své místo v obýváku, krásně voní senem. Jen ještě nemám pořádný stojánek pod ni, tak je zatím nedůstojně na krabici od bot.

Včera jsem zdokumentovala nehorázný binec, který můj milý manžel napáchal v bývalém dětském pokojíku. Ráda bych ho zase začala využívat jako pracovnu. Je to jediná místnost s okny na západ, takže má ideální světelné podmínky pro ruční práce. Navíc si v týdnu jedu koupit šicí stroj. Na mém obrovském pracovním stole ale momentálně stojí nedokončené terárium pro agamu, kterou si manža bude pořizovat. Začínám být dost nepříjemná, co se nepořádku týče... Zatím jsem jen ujišťována, že bude v pokoji brzy pořádek. Mno. Dávám mu dva týdny... Taky jste zvědaví, jak to dopadne?




Na okně jste si možná všimli celé řady kytiček. Jsou to fialkové miminka od mojí milé sestry, která se do fialek zbláznila :) Další, ty které aktuálně pokvetou, mám na okně v obýváku a v kuchyni. Taky kvůli nim se musí pokojík uklidit. Kdyby zůstaly na okně, mám strach, že by mi je v létě spálilo slunko.

Taky jsem zasadila nově koupenou hlízku gloxinie.

Měla by to být odrůda PRINCE ALBERT (fotku jsem našla na netu):
Už se moc těším až začne rašit.

A ještě abych nezapomněla - když už jsem musela jít dopoledne do města, udělala jsem si radost kytičkou. Až odkvete, půjde na zahradě do záhonu.

Žádné komentáře:

Okomentovat