.

.

sobota 19. března 2011

Ať žije Josef!

Dnes jsme měli doma menší oslavu svátku mého muže. Včera a dnes jsem chystala pohoštění pro gratulanty. Už dlouho mě lákalo zkusit upéct kuřecí bábovku. Měla jsem strach, jestli bude propečená a nebude se rozpadat, ale všechno dopadlo dobře. A hlavně chutně. Chutněji než to vypadá :-)




Jako další masový mls byl slaný štrůdl. Aby byl trošku víc atraktivní, upletla jsem ho do krokodýla. Jen nozdry s čumákem se mi moc nepovedly...



Manžova babička dělá vynikající věnečky. Máme je moc rádi. Jednou jsem je zkoušela z žitné mouky... Dopadlo to dost nechutně. Proto jsem tentokrát neriskovala a pekla z pšeničné. Odpalované těsto není moc těžké, mám ale starou plynovou troubu, výsledek též nebyl nijak extra. Moc mi nevyskočili. Ale do náplně jsem místo karamelu z cukru dala uvařené Salko a chuť opět předčila vzhled. No, nevadí. Vaření mi docela jde a péct se naučím také. Jen to chce trénovat.


A klasika... Josefovský sváteční dortík.... KRTINEC! Na tom se nedá co zkazit.

A to je dnes asi vše. Všichni jsme se nacpali, spokojeně funíme a já se těším, až budeme zase pořádat nějakou oslavu. Mám radost když vidím, jak všem chutná. (A když mi to i chválí, je to hezký pocit:-) ).

Dobrou noc přeje Jana.

Žádné komentáře:

Okomentovat