.

.

středa 23. února 2011

Konečně definitivní blog?

Po dvou neúspěšných pokusech o blog je tu třetí, pevně věřím, že již finální. Co tu bude k vidění? Drobnosti, kterými si dělám radost, protože radosti není nikdy dost.
Tak například dnešní rychlá večeře....
Receptík:
Na olivovém oleji zpěníme cibulku, 2 lžičky sušeného tymiánu, 100g šunky na kostičky - opečeme. Pak přidáme 2 hrsti čerstvého špenátu, rajčata z plechovky, 2 sekané stroužky česneku a necháme prohřát. Vmícháme uvařené těstoviny a na talíři posypeme sýrem.
Byl to aktuální nápad z ingrediencí, co jsem našla v lednici a fakt nám to chutnalo.
Dobrou chuť :-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Jani, tady taky Jana :-) jsem ráda, že nejsem jediná, která má problémy s definitivní podobou blogu! Držím ti palce a vytrvej :-)) Jana - Janaen

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, příjemně mě překvapilo, že mě tu někdo našel a navíc se mi ozval :) Pevně věřím, že u tohoto blogu už zůstanu. Nutí mě pořád něco tvořit, protože jsem lajdák, a když to není nutné, pořád práci odkládám a omlouvám to tím, že nemám čas... A toto je lepší zábava než zabíjet čas na FB.
    Mimochodem, máš krásného kocoura :) Doufám, že na chaloupce jednou taky budu mít mourka nebo kočku černou jako noc.
    Měj se fajn a zase u mě ukaž! Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda. Jak vidím ty paličky, tož to chci zkusit. Až v tom budeš zběhlá, přijdu na radu :-) A to jídlo též vypadá chutně, jak z Apetitu. To zkusím brzo. Bude super véča. Dík za tip. Liduna

    OdpovědětVymazat